Probleme in concediu sau calatorie? Iata cateva informatii utile

Ce ar trebui să știi în cazul în care apar probleme după plecarea în călătorie, o serie de informatii de la Centrul European al Consumatorilor

Prețurile nu mai pot fi modificate în cursul celor 20 de zile care preced data plecării, iar în cazul în care acestea sunt majorate cu mai mult de 10 % poți renunța la contract;

Agențiile de turism sunt obligate să încheie polițe de asigurare pentru cazul în care ar intra în faliment și să ofere informații consumatorilor despre această asigurare în cadrul contractului. Asigurați-vă că informațiile sunt în contract, astfel încât să puteți lua legătura cu societatea de asigurări, dacă apar probleme;

In cazul în care locul de cazare nu este așa cum vi s-a promis, faceți fotografii, apoi luați legătura cu managementul respectivului hotel pentru a depune o plângere și anunțați imediat agenția de turism care v-a vândut pachetul de servicii turistice și care este obligată să găsească o soluție;

Păstrați toate documentele: fotografii, bonuri, chitanțe, contract, pliante cu oferte etc. pentru a vă putea proba solicitările în cazul apariției unor probleme.

About alexander

Umblarici.ro este un site de calatorii, turism si plimbari stradale.
This entry was posted in Cu paşaport, Info turism, Pieton curios and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *